Coronanieuws

Het zal niemand ontgaan zijn. Ook wij ondervinden de strubbelingen die gepaard gaan met het Coronavirus. Met name op het gebied van verzending hebben ook wij nu soms (langere) vertragingen wegens een overaanbod bij de pakketdiensten.

Zelf vervoeren wij altijd met PostNL. Wij hebben een groot vertrouwen in deze pakketdienst. Echter wordt het nu, zeker gedurende de laatste weken, duidelijk dat er grenzen zijn aan de hoeveelheid pakketten die PostNL kan vervoeren.

Er zijn in transport behoorlijke achterstanden ontstaan waardoor vervoer van uw bestelling langer kan duren. Na bestelling bevestigen wij uw bestelling in het verzendportaal. U krijgt daardoor een automatische e-mail met de Track & Trace code. U kunt dan uw verzending zelf bekijken wanneer het zal arriveren.

Voor diegene die bestelt heeft maar nog niet ontvangen zal uw pakket naar alle waarschijnlijkheid aanstaande woensdag 6 mei geleverd worden. Afgelopen woensdag 29 april is er niet afgehaald en afgelopen donderdag kon slechts de helft van de ruimte benut worden aan transport. U ziet de problemen waarmee chauffeurs te maken krijgen die doorwerken naar ons toe. Mocht U uw pakket echter toch beslist eerder nodig hebben en het kan echt niet wachten kunnen wij eventueel een alternatief bekijken. Neemt U in dit geval contact op met info@10happy.nl

Natuurlijk willen wij de service hoog houden en zo spoedig mogelijk leveren. Echter ook wij zien helaas de krapte die momenteel heerst bij vervoer. Wij hopen op uw begrip en wensen U alle gezondheid toe en blijf alstublieft Corona vrij.

Met vriendelijke groet,

10Happy
Spijkenisse