+085 - 111 70 68 info@10happy.nl
* Gratis thuisbezorgd * * Gratis cadeauverpakking *

Winkelwagen

FAQ

Wat is het concept van 10Happy?

10Happy  is een brandstore. Wij verkopen diverse merkartikelen tegen zeer scherpe prijzen. De artikelen bestaan hoofdzakelijk uit horloges, sieraden en andere mode accessoires zoals schoenen. 10Happy is ontstaan vanuit het perspectief van de klant. Wij vinden namelijk dat iedereen een prachtig merkartikel moet kunnen kopen tegen een schappelijke prijs.

Moet ik een account aanmaken?

Bij 10Happy is er geen verplichting tot het aanmaken van een account. U kunt dus als gast afrekenen zonder dat er een account aangemaakt moet worden. 10Happy werkt niet met abonnement vormen.

Hoe kan 10Happy tegen zulke scherpe prijzen aanbieden?

De reden dat 10Happy tegen zeer scherpe prijzen kan aanbieden heeft 3 redenen:

  1. Wij kopen groot in en kunnen daarom vaak veel goedkoper aanbieden dan (kleinere) aanbieders.
  2. De aanbiedingen die wij hebben zijn niet altijd de meest recente series. Merken willen daar van af om geen restanten te houden.
  3. Wij hebben een afzetmarkt binnen diverse landen binnen de EU. Wij kopen dus ook Europees in en kunnen daarom competief inkopen.

Zijn alle artikelen origineel en authentiek?

Alle artikelen die aangeboden worden bij 10Happy zijn gegarandeerd 100% origineel en authentiek. Wij kopen in via gecertificeerde leveranciers of bij de merken zelf. Alle horloges worden geleverd met watchbox en documenten, voor zover dat een onderdeel is van het artikel.

Wanneer mijn horloge beschadigd is

Op alle horloges biedt 10Happy 2 jaar garantie. Wij volgen de voorwaarden zoals de merken deze zelf ook hebben gedeponeerd. Het kan natuurlijk helaas altijd gebeuren dat uw horloge defect raakt. Wij zullen dan het horloge na laten kijken bij onze horlogemaker. Deze bekijkt dan of het nog gerepareerd kan worden. In overleg met U kunnen wij dan bekijken wat de reparatie in houdt en wat de periode van afwezigheid is. Dat kan tot enkele weken zijn. Is repareren niet meer mogelijk, dan bekijken wij samen met U de diverse opties

Waarom zou ik voor 10Happy kiezen?

Betrouwbaarheid is een groot goed voor 10Happy. De medewerkers bij 10Happy zijn natuurlijk zelf ook klant. Uit 20 jaar ervaring spreken wij dat andere websites vaak in betrouwbaarheid niet uitblinken. Of deze websites leveren te laat of misschien helemaal niet.

Betrouwbaarheid staat bij ons op de eerste plaats. Zo geven wij op onze website zoveel mogelijk informatie. Met deze informatie kunt U nagaan of U genoeg bent geïnformeerd.

Mocht U toch vragen hebben, geen probleem. Belt U met onze medewerkers op 085 – 111 70 68 of verstuurt U een email naar info@10happy.nl. Ook via de App kunt U reageren. U krijgt dan binnen enkele uren antwoord op uw vraag.

Wanneer word mijn bestelling geleverd?

Alles op onze website hebben wij op voorraad, tenzij anders aangegeven. Onze extra service is: ‘Voor 17.00 uur besteld versturen wij nog dezelfde dag’. In 98% van alle gevallen heeft U het dan al de volgende dag in huis.

Voor verzendingen naar België kan de levertijd 1 tot 2 werkdagen zijn. Andere Europese landen kunnen – naar gelang de afstand – van 2 tot 15 werkdagen onderweg zijn.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

U kunt alleen uw bestelling nog aanpassen  voordat het verzonden is. Na verzending kan er helaas niet meer aangepast worden.

Mijn pakket is niet aangekomen. Wat nu?

98% Van de pakketten wordt direct geleverd op de juiste wijze. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er in de logistieke lijn een verandering op treedt. Neemt U dan met ons contact op. Wij zullen zo spoedig mogelijk met een passende oplossing komen.

Kan ik mijn pakket volgen?

U kunt na bestelling uw pakket volgen. U krijgt via de email na bestelling een Track & Trace nummer. Ook kunt U rechtsboven binnen uw portaal (mijn account) via ‘order tracking’ uw pakket volgen. Vult U uw bestelnummer en email adres in.

Worden er verzendkosten berekent?

Op alle bestellingen rekenen wij geen verzendkosten. Dat is een extra service die wij willen verlenen.

Ik wil retourneren. Betaal ik nu verzendkosten?

Als superservice berekenen wij geen retour kosten voor verzending terug naar ons logistieke centrum in Spijkenisse. Wilt U retourneren dient U dan een verzoek in bij onze helpdesk. Wij zullen U dan een retourticket versturen.

Wie levert mijn bestelling?

10Happy verzendt alle pakketten met PostNL. Mocht het pakket naar het buitenland verstuurt worden dan bepaalt het volgende land zelf met welke parcel service het naar het einddoel verzonden wordt.

Naar welke landen verzend 10Happy?

10Happy verzendt bestellingen naar:

  • Nederland
  • België
  • Duitsland
  • Frankrijk
  • Spanje
  • Italië
  • Andere EU landen

Let op: Van buiten Nederland worden geen retourtickets verzonden. De retourkosten zijn dus voor rekening van de klant.

Welke betaalmethoden zijn er?

10Happy Hanteert de volgende betaalmethoden:

  • Ideal
  • PayPal
  • Overboeking
  • Belfius
  • Sofort
  • MisterCash
  • Afterpay

Wat is het retourbeleid?

U kunt uw aankoop binnen 30 dagen retour zenden. De klant is verantwoordelijk voor tijdige retourzending: binnen 14 dagen na aanmelding. Het retour artikel dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

  • Het mag niet gedragen zijn
  • Het mag niet ingekort zijn
  • Het dient in de originele verpakking retour gestuurd te worden
  • Het artikel moet inclusief alle toebehoren onbeschadigd geretourneerd te worden

Behoudens al deze voorwaarden wordt het bedrag van uw aankoop zo spoedig mogelijk na ontvangst van het artikel aan U terug betaald.

Retouradres:

10Happy , Curieweg 5 , 3208 KJ Spijkenisse

Wat is het garantiebeleid?

Het garantiebeleid van 10Happy volgt het beleid van de fabrikanten en merken. Als het artikel een fabicagefout heeft zullen wij de kosten of credit dekken. Garantie inzake vallen, waterschade, krassen, slijtage aan kast of armband, breuken, glasschade, slijtage door gebruik of diefstal worden niet gedekt. Verzoeken tot een aanvraag worden slechts gehonoreerd bij aanwezigheid van de order of factuur.

Kan ik het artikel eerst bekijken?

Helaas zijn wij niet in het bezit van een fysieke winkel. Het is dus niet mogelijk eerst het artikel te bekijken. Wij bieden wel aan het artikel aan te kopen via Afterpay. Dan kunt U het artikel eerst bekijken en later betalen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen. Let op, dit is niet sneller dan laten verzenden. Onze logistieke partner zal een extra schakel hebben in transport naar ons servicecentrum. Wij adviseren daarom het artikel te laten verzenden.

Onze plaatselijke juwelier twijfelt aan de originaliteit?

Alle horloges die wij aanbieden zijn 100% origineel. Als 10Happy werken wij samen met veel internationale distributeurs binnen Europa. Hierdoor is het mogelijk dat een horloge wat bijvoorbeeld bij de Bijenkorf ligt van een andere distributeur afkomstig is, dan waar wij dit horloge hebben ingekocht. Het is goed om als klant te weten dat grote horloge merken in verschillende fabrieken en op verschillende tijdstippen een bepaald horloge model produceren. Hierdoor is het mogelijk dat er een kleine afwijking zit in bijvoorbeeld de grootte van het logo, de kleur van het horloge of de verpakking. Daarnaast worden de details van horloges nu en dan aangepast. Dit alles kan ervoor zorgen dat het horloge wat je bij de 10Happy hebt gekocht, minimale verschillen vertoont met horloges die gekocht zijn bij een andere aanbieder.

Hoe veilig zijn mijn betaalgegevens?

Sinds 1 juli 2016 is het verplicht een SSL verbinding te hebben bij webwinkels. Wij zijn dit ook verplicht en vinden het ook niet meer dan normaal. U kunt dit zien door het slotje in uw adresbalk. U betaalt dus altijd veilig bij 10Happy. Dit slotje houdt namelijk in dat bij betaling alleen contact is in informatie tussen de webwinkel en de ontvanger van het bedrag. Door zeer moeilijke codes te gebruiken is het in principe niet mogelijk deze codes zomaar te breken.

Repareren jullie zelf de horloges?

10Happy is in de gelukkige omstandigheid zelf over horlogemakers te beschikken. Wij zijn in het bezit van 1 A2 en 1A3 horlogemaker. Echter zal door de logistieke omstandigheden kunnen voorkomen dat reparatie een enkele periode in beslag neemt.

Kan ik mijn horloge vooraf laten inkorten?

U kunt uw horloge vooraf laten inkorten. Berekent U aan de hand van een vorige aan koop hoeveel schakels er verwijdert dienen te worden. U kunt dit ook doen door middel van de omtrek van uw pols.

Let op: als armbanden ingekort zijn nemen wij deze aankoop niet meer retour. Dat is ook logisch gezien het gevolg dat het horloge bewerkt is.

Call Now ButtonInfo? Bel ons!
Hulp nodig? Chat met ons