+085 - 111 70 68 info@10happy.nl
* Betaal achteraf met Afterpay * Gratis thuisbezorgd * Betaal met IN3

Winkelwagen

Verzending & Retouren

Verzendbeleid

Uw verzending

Bestellingen bij 10Happy worden op de meest snelle wijze en met uiterste zorg ingepakt en naar U verzonden. Onze vaste leverancier biedt het pakket bij u thuis aan. Mocht u niet thuis zijn dan laat de bezorger een notitie achter bij U in de brievenbus.

De verzendkosten zijn gratis boven €30-,. Tot €30-, verzoeken wij een verzendtoeslag van €4,95. Hierin zijn begrepen de verzendkosten zelf en de kosten voor verzekering van het pakket. Mocht een pakket dusdanig beschadigd zijn en het artikel zelf ook laat u het ons dan weten. U kunt het pakket met artikel(en) kosteloos retour zenden. Neemt U contact op met ons voor het retouradres.

info@10happy.nl

U ontvangt – na ontvangst van het retourartikel(en) – zo spoedig mogelijk uw nieuwe artikel.

Zodra het pakket verzonden is verzenden wij u het T&T nummer wat bij het pakket hoort. U kunt dan zelf uw pakket volgen tot aankomst.

U heeft standaard 30 dagen om uw artikel(en) kosteloos retour te zenden. Een reden van opgaaf is niet nodig. Vraag bij retour via ons servicecenter een retourticket aan. Wij zullen U deze per email verzenden.

Alle retouren dienen in de originele verpakking en de originele staat te worden geretourneerd. Wij houden het recht voorbehouden om retouren die niet aan deze voldoen te weigeren.

Retourneren en zichttermijn

Wilt U één of meerdere producten retour sturen? Dat kan! We hanteren een retourtermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in nadat jij je bestelling hebt ontvangen. Zolang wij het product opnieuw kunnen verkopen (in de originele en onaangetaste verpakking), krijg jij het volledige aankoopbedrag gewoon terug.

Is het product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dan kunnen wij terugbetaling weigeren of slechts een gedeelte terugbetalen. Dit is afhankelijk in hoeverre de economische waarde zal zijn op moment van ontvangst. Dit wordt door ons vastgesteld. In de praktijk gebeurt dit nauwelijks.

Gebruik maken van je herroepingsrecht/retourneren

Indien je aangeeft gebruik te willen maken van je herroepingsrecht en een artikel aan ons wilt retourneren, dan heb je vanaf dat moment 30 dagen de tijd om het artikel aan ons te retourneren.

Tips:

  • Heeft U geen account? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de retourinstructies.
  • Bewaar uw verzendbewijs. Daarmee kunnen we de retourzending traceren als er iets misgaat.
  • Stuurt U meerdere artikelen retour? Dan kan alles in 1 doos, zelfs als het om verschillende bestellingen gaat. Stop wel elk retourformulier separaat in de doos.
  • Je kunt ook gebruik maken van uw herroepingsrecht door het Europees modelformulier voor herroeping of een andere duidelijk geformuleerde verklaring te sturen aan onze klantenservice.

Uitgesloten van herroepingsrecht/retourneren

Verzegelde producten, die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken, mogen niet worden geretourneerd. Dit is bijvoorbeeld het geval bij parfums en verzorgingsartikelen.

Gevolgen van het gebruik maken van je herroepingsrecht/retourneren

In het geval dat U alle artikelen uit uw bestelling retourneert, zullen wij het complete orderbedrag, inclusief de betaalde verzendkosten voor het heenzenden, aan U terugbetalen. De directe kosten voor de retourzending betalen wij, uitgezonderd de geschenkboxen, parfums en verzorgingsartikelen.

Als je een deel van je bestelling retourneert, zullen wij alleen het bedrag van de artikelen die je aan ons retourneert aan je terugbetalen. Na ontvangst en beoordeling van de retourzending zullen wij het terug te betalen bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment dat wij het artikel retour hebben ontvangen van U, terugbetalen. We zullen dit bedrag aan U terugbetalen via de betaalmethode waarmee U ook bij ons hebt betaald.

Heeft het product zichtbare gebruikssporen, is het niet zorgvuldig verpakt waardoor het product is beschadigd, is het product incompleet, is de verpakking/verzegeling beschadigd of ontbreekt (een deel van) de verpakking/verzegeling? Dan kan de waardevermindering oplopen tot en met 100%. Je bent als consument aansprakelijk voor waardevermindering van het product als dat een gevolg is van de manier van omgaan met het product die verder gaat dan nodig is. De hoogte van de waardevermindering hangt ervan af of wij het product nog opnieuw kunnen verkopen of niet. Als webshop mogen wij deze waardevermindering in rekening brengen.

Winkelwagen
Geen items in winkelwagen!
Verder winkelen
0